Politica de retur
CATEGORIILE INCALTAMINTE SI MAROCHORIE LA COMANDA
Te rugam sa iei in considerare faptul ca incaltamintea “Gazzelle” precum si produsele din categoria "Marochiarie la comanda" sunt realizate pe baza comenzii tale, in baza specificatiilor, personalizarii si marimii tale. Aceste produse nu se afla in stoc si prind viața numai in urma comenzii tale.
Daca produsul tău este modificat in orice fel fata de standard (alta culoare, alta înălțime de toc, alte accesorii, lățime mai mare, etc) este considerat ca fiind PERSONALIZAT.
Conform legii in vigoare, produsele PERSONALIZATE nu se returneaza.
Conform OUG 130/2000 art. 10 si OUG 34/2014 art. 16 produsele realizate la comanda NU SE RETURNEAZA.
“OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
*OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”
Totusi, Gazzelle iti va sari mereu in ajutor astfel incat sa porti cu placere perechea comandata.
In cazul in care perechea comandata nu ti se potriveste, Gazzelle o poate reface cu un numar mai mare sau mai mic, dar pe exact aceleasi specificatii ca in comanda initiala. De asemenea, îți putem schimba modelul cu altul care este deja realizat. Îți vom trimite fotografii cu modelele pe care le avem pe mărimea ta. Acest lucru se intampla numai la prima comanda.
Daca doresti sa retrimiti perechea de incaltaminte pentru modificari precum largire, adaugare de funde sau alte detalii, transportul va intra in obligatia ta. In cazul in care a aparut o eroare imputabila atelierului, transportul va fi suportat de catre Gazzelle, pentru a remedia situatia.
Produsele se accepta la schimb numai daca sunt in perfecta stare si nu au urme de purtare sau urme de deteriorare provocate de orice factor extern.
Nu vom accepta coletele trimise cu taxa ramburs sau coletele returnate inainte de a iti trimite acceptul nostru de schimb.
Returul poate fi refuzat in urmatoarele cazuri:
• In cazul in care nu s-a anuntat dorinta de retur in 7 zile de la primirea coletului
• In cazul in care coletul a fost trimis fara a primi acordul de retur din partea noastra
• In cazul in care produsele sunt deteriorate, incomplete sau au urme de purtare
• In cazul in care expeditorul coletului nu poate fi identificat printre clientii nostri.
In toate aceste cazuri, costurile de transport revin clientului, dar si costul transportului inițial.
In cazul in care situatia se solutioneaza prin schimbul produsului cu acelasi produs dar refacut pe un numar mai mare sau mai mic, acesta va fi expediat in termen de 14 zile de la receptia coletului trimis de tine. Taxa transportului pentru expedierea produsului refacut intra in obligatia clientului.
Puteti opta aici pentru: SCHIMB DE MĂRIME sau SCHIMB DE PRODUS (click)
Termeni si conditii categoria Posete
Produsele din categoria "Posete" nu se realizeaza la comanda, de aceea te invitam sa comanzi produsul asa cum este el prezentat.
In fiecare luna vom prezenta modele noi care sa te bucure.
Toate posetele sunt realizate din piele naturala iar in cazul in care vor contine si alte tipuri de materiale, acestea vor fi mentionate in descrierea produsului.
Aceste produse, nefiind realizate special pentru comanda ta, pot fi returnate, folosind formularul de mai jos.
Acceptăm retururile doar după completarea formularului de retur disponibil la următorul link: Formular de retur. Acest formular e valabil numai pentru PRODUSELE CARE NU SUNT PERSONALIZATE.
Costul transportului pentru retur este in obligația clientului. Banii vor fi plătiți in contul menționat, in maxim 30 de zile de la data primii coletului, cu excepția sumei plătite inițial pentru transport, precum si 5 ron - comisionul bancar pentru tranzacție. De asemenea, in cazul in care cutia produsului este deteriorată, cu urme de banda adeziva sau lipsa, se vor mai retine 10 ron (costul cutiei).
Alte clauze
Gazzelle nu poate fi considerat raspunzator pentru pachete pierdute sau deteriorate in timpul transportului.
Nu primim sau ridicam colete de la oficiile postale.
Retururile repetate din partea aceluiasi client pot fi considerate abusive si tratate ca atare.
Gazzelle.ro isi rezerva dreptul de a isi selecta clientii.
In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri suplimentare, ne gasiti oricand la office@gazzelle.ro sau pe WhatsApp la 0744 300 375.
Vă mulțumim că v-ați abonat
Emailul este deja înregistrat!