Termeni si conditii

Bine ai venit la Gazzelle!

Gazzelle este este un magazin online dedicat femeii din jungla urbana. Aici te vei bucura de multa culoare si energie.

Gazzelle are doua mari categorii de produse:

  • Incaltamintea care se realizeaza la comanda din zeci de culori de piele si cat mai aproape de nevoile picioarelor tale.
  • Posetele care se livreaza din stoc (nu se realizeaza la comanda) si pot ajunge la tine intr-un timp foarte scurt.

 

Termeni si conditii incaltaminte

Incaltamintea Gazzelle este realizata numai la comanda, de aceea nu avem stocuri.

Toata incaltamintea este realizata din piele naturala (interior/exterior) iar daca vom folosi  alt material, iti vom spune.

In showroom (str. Mihai Eminescu 17, etaj 4) avem cateva modele pe care le poti proba. Fiecare intalnire este personalizata, te aceea te rugam sa iti faci o programare inainte de a veni la showroom. Pentru programari, ne poti contacta la numarul de telefon 0744 300 375 sau ne poti trimite un email la office@gazzelle.ro.

 

Cum comanzi?

Primul pas este sa navighezi prin lista de produse si sa selectezi un model care iti place.

Daca iti doresti sa comanzi produsul asa cum este el prezentat in imagine, selecteaza marimea dorita si apasa butonul „Adauga in cos”.

Daca doresti sa comanzi produsul pe o alta culoare fata de cea prezentata, selecteaza marimea dorita si apasa butonul „Vreau un model personalizat”. Se vor afisa toate materialele disponibile si poti personaliza modelul alegand maximum trei materiale din paletar. Daca doresti sa ne trasmiti modificari suplimentare, precum imbinarea a doua sau mai multe culori, dar si alte tipuri de modificari, le poti trece in casuta „Spune-ne cum vrei sa combini materialele.”. Echipa noastra va reveni in scurt timp si iti va comunica in ce conditii se poate realiza ceea ce iti doresti.

Uneori culorile pieilor difera in functie de dispozitivul de pe care sunt vizualizate, de aceea in dreptul fiecarei culori iti facem si o mini descriere (de ex: rosu corai, verde oliv) pentru a fi cat mai clar pentru tine.

ATENȚIE: doar în ziua plasării comenzii putem accepta modificări pe ea.

Mărimile noastre sunt mărimi standard EU, dupa cum urmeaza

  • 34 = 22.5 cm;
  • 35 = 23.3 cm;
  • 36 = 24 cm;
  • 37 = 24.6 cm;
  • 38 = 25.2 cm;
  • 39 = 25.8 cm;
  • 40 = 26.5 cm

Daca picioarele tale sunt speciale (mai late, mai subtiri, inegale), te rugam sa treci aceasta mentiune in casuta „Spune-ne cum vrei sa combini materialele” sau in casuta “Comentarii” din pagina de Checkout  si sa ne dai circumferinta din dreptul monturilor, a gleznei si a pulpei (pentru cizme, bocanci inalti sau ghete).

Am rezumat aici pasii care descriu procesul de comanda:

1. Iti alegi modelul preferat.
2. Iti alegi marimea potrivita.
3. Selectezi culoarea preferata din mostrarul afisat langa model.
4. Finalizezi comanda prin adaugarea in cosul de produse
6. Primesti email de confirmare a comenzi.

In cazul in care doresti sa ne contactezi pe o alta cale, ne gasesti oricand si pe WhatsApp la 0744 300 375 sau office@gazzelle.com pentru a discuta detaliile si optiunile. Vom incerca intotdeauna sa venim in ajutorul tau.

Te rugam sa consulti si pagina “Cum comand” pentru mai multe informatii referitoare la procesul de finalizare al comenzii.

 

Perioada de productie.

Incaltamintea se realizeaza numai la comanda, customizata pe dorintele fiecarei cliente.

Procesul de productie dureaza in jur de 10-14 zile lucratoare. Cu toate acestea, incercam sa livram cat mai curand, astfel incat tu sa te poti bucura repede de perechea de incaltamite dorita. Daca vor aparea intarzieri, te vom anunta din timp.

 

Livrarea

Produsele Gazzelle se livreaza oriunde in Romania. De cele mai multe ori livrarea se realizeaza in 2-3 zile de la iesirea din atelier, dar timpii de livrare depind in totalitate de firma de curierat.

Odata finalizata comanda ta, te anuntam (prin mail sau telefon) si apoi o expediem prin curier. Tot atunci se va face plata diferentei, prin ramburs ori prin plata online. Taxele de transport intra in responsabilitatea ta.

Costul transportului este calculat in functie de distanta fata de centrele Fan Courier.

 

Garantia

Gazzelle ofera o garantie comerciala de 30 de zile de la data achizitiei pentru toate produsele. In cazul in care defectele care apar nu sunt imputabile clientului (din cauza purtarii sau depozitarii necorespunzatoare), Gazzelle isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produselor. Garantia este valabila numai in anumite conditii.

Conditiile in care garantia isi pierde valabilitatea:

• produsele sunt deteriorate din cauza purtarii sau au fost supuse unor factori externi cauzatori de pagube precum rupere, zgariere, decolorare, condus, animale de companie, conditii extrem (precum tinut in temperaturi extreme).
• produsele sunt deteriorate din cauza manipularii sau depozitarii in conditii improprii de catre client.
• intretinerea produselor a fost realizata in mod defectuos.
• clientul a facut modificari de orice tip asupra produsului, inclusiv reparatii in afara atelierului nostru.

Garantia se ofera pentru a asigura toate drepturile conferite consumatorilor de legislatia în vigoare – Legea nr. 449/2003, OG nr. 21/1992.

 

Politica de retur

Te rugam sa iei in considerare faptul ca incaltamintea “Gazzelle” este realizata la comanda, in baza specificatiilor, personalizarii si marimii tale. Conform legii in vigoare, produsele realizate la comanda nu se returneaza.

Conform OUG 130/2000 art. 10 si OUG 34/2014 art. 16 produsele realizate la comanda NU SE RETURNEAZA.

“OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

*OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”

Totusi, Gazzelle iti va sari mereu in ajutor astfel incat sa porti cu placere perechea comandata.

In cazul in care perechea comandata nu ti se potriveste, Gazzelle o poate reface cu un numar mai mare sau mai mic, dar pe exact aceleasi specificatii ca in comanda initiala. Acest lucru se intampla numai la prima comanda.

Daca doresti sa retrimiti perechea de incaltaminte pentru modificari precum largire, adaugare de funde sau alte detalii, transportul va intra in obligatia ta. In cazul in care a aparut o eroare imputabila atelierului, transportul va fi suportat de catre Gazzelle.

Produsele se accepta la schimb cu un numar mai mare sau mai mic numai daca sunt in perfecta stare si nu au urme de purtare sau urme de deteriorare provocate de orice factor extern.

Nu vom accepta coletele trimise cu taxa ramburs sau coletele returnate inainte de a iti trimite acceptul nostru de schimb.

In cazul in care produsul are defecte majore care nu pot fi corectate de catre atelier, poti solicita restituirea contravalorii produsului. Aceasta plata se va efectua in termen de maxim 5 zile din momentul in care se realizeaza receptia produsul in starea in care a fost expediat. Vei primi un mail de confirmare a platii imediat ce aceasta este efectuata. Intarzierile de plata survenite din cauza bancii nu pot fi imputate Gazzelle.

Returul poate fi refuzat in urmatoarele cazuri:
• In cazul in care nu s-a anuntat dorinta de retur in 7 zile de la primirea coletului
• In cazul in care coletul a fost trimis fara a primi acordul de retur din partea noastra
• In cazul in care produsele sunt deteriorate, incomplete sau au urme de purtare
• In cazul in care expeditorul coletului nu poate fi identificat printre clientii nostri.

In toate aceste cazuri, costurile de transport revin clientului.

In cazul in care situatia se solutioneaza prin schimbul produsului cu acelasi produs dar refacut pe un numar mai mare sau mai mic, acesta va fi expediat in termen de 7 zile de la receptia coletului trimis de tine. Taxa transportului pentru expedierea produsului refacut intra in obligatia clientului.

 

Alte clauze

Gazzelle nu poate fi considerat raspunzator pentru pachete pierdute sau deteriorate in timpul transportului.

Nu primim sau ridicam colete de la oficiile postale.

Retururile repetate din partea aceluiasi client pot fi considerate abusive si tratate ca atare.

Gazzelle.ro isi rezerva dreptul de a isi selecta clientii.

In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri suplimentare, ne gasiti oricand la office@gazzelle.ro sau pe WhatsApp la 0744 300 375.

Termeni si conditii posete

Posetele nu se realizeaza la comanda, de aceea te invitam sa comanzi produsul asa cum este el prezentat.

In fiecare luna vom prezenta modele noi care sa te bucure.

Toate posetele sunt realizate din piele naturala iar in cazul in care vor contine si alte tipuri de materiale, acestea vor fi mentionate in descrierea produsului.

In showroom (str. Mihai Eminescu 17, etaj 4) poti vedea, testa si achizitiona modelele de posete. De asemenea, le putem expedia prin curier.

Fiecare intalnire in showroom este personalizata, te aceea te rugam sa iti faci o programare inainte de a ne vizita (la tel 0744300375 sau office@gazzelle.ro).

 

Cum comanzi?

Primul pas este sa navighezi prin lista de produse si sa selectezi un model care iti place.

Dupa ce gasesti produsul pe care ti-l doresti, apasa butonul „Adauga in cos” si urmeaza procesul de finalizare al comenzii.

Poti alege metoda de plata dintre variantele prezentate (ramburs, plata in cont sau plata cu cardul).

In urma platii, vei primi pe adresa de mail factura.

Te rugam sa consulti si pagina “Cum comand” pentru mai multe informatii referitoare la procesul de finalizare al comenzii.

 

Livrarea

Posetele Gazzelle se livreaza oriunde in Romania. De cele mai multe ori livrarea se realizeaza in 2-3 zile de la primirea comenzii, dar timpii de livrare depind in totalitate de firma de curierat.
Taxele de transport intra in responsabilitatea ta. Costul transportului este calculat automat, la plasarea comenzii.

 

Garantia

Gazzelle ofera o garantie comerciala de 30 de zile de la data achizitiei pentru toate produsele. In cazul in care ai primit un produs cu defecte, Gazzelle isi asuma schimbarea produslui sau returnarea banilor.
Garantia este valabila numai in anumite conditii, prezentate mai jos.
Conditiile in care garantia isi pierde valabilitatea:
• produsele sunt deteriorate din cauza purtarii sau au fost supuse unor factori externi cauzatori de pagube precum rupere, zgariere, decolorare, animale de companie, conditii extrem (precum tinut in temperaturi extreme)
• produsele sunt deteriorate din cauza manipularii sau depozitarii in conditii improprii de catre client
• intretinerea produselor a fost realizata in mod defectuos
• clientul a facut modificari de orice tip asupra produsului, inclusiv reparatii neautorizate.

Garantia se ofera conform asigura toate drepturile conferite consumatorilor de legislatia în vigoare – Legea nr. 449/2003, OG nr. 21/1992

 

Politica de retur

Posetele pot fi returnate sau schimbate in termen de 30 de zile calendaristice de la data livrarii. Te rugam sa ne anunti intentia de retur sau schimb pe office@gazzelle.ro

Gazzelle iti va sari mereu in ajutor astfel incat sa porti cu placere poseta comandata.

Acceptam produse la retur sau schimb in urmatoarele conditii:
• Nu prezinta urme de purtare sau deteriorare provocata de orice factori externi.
• Returul se realizeaza in termen de 30 zile calendaristice de la livrare.
• Produsul nu prezinta urme de modificare sau reparatii neautorizate.
• Produsul este incomplet
• In cazul in care expeditorul nu se afla printre clientii nostri.

In toate aceste cazuri, costurile de transport revin clientului.

In cazul in care situatia se solutioneaza prin schimbul produsului, acesta va fi expediat in termen de 7 zile de la receptia coletului trimis de tine. Taxa transportului pentru expedierea produsului refacut intra in obligatia clientului.

 

Alte clauze

Gazzelle nu poate fi considerat raspunzator pentru pachete pierdute sau deteriorate in timpul transportului.

Nu primim sau ridicam colete de la oficiile postale.

Retururile repetate din partea aceluiasi client pot fi considerate abusive si tratate ca atare

Gazzelle.ro isi rezerva dreptul de a isi selecta clientii.

In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri suplimentare, ne gasiti oricand la office@gazzelle.ro sau pe WhatsApp la 0744 300 375.

×